HTML

Lapland Fishing

Egy augusztusi horgásztúra története ismét a sarkkör fölé, ezúttal a Finn tundra legészakibb tájaira.

Friss topikok

  • Clogfly: Szevasztok! Jó rólatok végre hallani, remélem, lesznek még képek, videók, stb. Hatalmas élmény leh... (2012.08.31. 10:40) Út a tundrán át VI. fejezet.
  • Bp: Ugye?! Éreztem, hogy ismételni kell... (2012.08.29. 21:15) A felszerelésről
  • szabzero: Gratulálok, nagy élmény lehetett !! Persze nem sérült lábbal.. Mindenesetre levontam a tanulságoka... (2012.08.28. 17:19) Útra készen
  • szabzero: sok sikert ! ha minden jól alakul, életreszóló élmény lesz ! (2012.07.07. 23:40) Felszerelés listám

Címkék

A felszerelésről

Bp 2012.07.29. 20:27

Néhány nappal az utazás előtt fizikailag is összecsomagoltam azt amit eddig csak fejben rágtam, csócsálgattam, a felszerelést. A hónapokig tartó töprengés után, néhány hete elkezdtem egy-egy nagy dobozba, zacskóba pakolni mindent amire szükségem lesz, ha eszembe jutott valami beledobtam. A végén aztán mindent átnéztem és kiszelektáltam amit feleslegesnek gondoltam. A grönlandi túrához képest minimális mértékben változtattam, most is nagyjából hasonló lesz a szituáció. Több mint 3 hétig leszünk terepen, rengeteget fogunk gyalogolni és teljes önfenntartásra rendezkedünk be. Lakott település nem lesz a közelben, csak egymásra számíthatunk. Az összeállítás után 18 kg lett a hátizsákos pakk, a kézipoggyász pedig szűk 5 kg. Erre jön még rá a kb. 5 kg élelmiszer amit fejenként cipelni fogunk.

02_02.jpg.JPG

A sátor és a hálózsák már bizonyított, de a hosszú pihenő után nem árt átnézni őket.

02_01.jpg.jpg

Ebbe a 75 cm hosszú és 9 cm átmérőjű műanyag csőbe került bele 3 db 4 részes bot (5-6-8#). Mivel még volt benne hely, beletettem 4.-nek egy kis tenkarabotot is.

02_03.jpg.JPG

Leaderek ...

02_04.jpg.JPG

...és tippetek. Kell az önmérséklet mert könnyű túlzásokba esni.

02_05.jpg.JPG

02_06.jpg.JPG

Kis csomagokba rendezgettem mindent a kezelhetőség érdekében.

02_07.jpg.JPG

A műszaki felszerelés. Idén ebook-ra váltottam, a Kindle-el több mint 1 kg-oz meg tudtam spórolni. Az okostelefon akkor lesz hasznos, ha napokra a sátorba kényszerít minket az ítéletidő. 

02_08.jpg.JPG

 Sokat próbált Orvis Battenkill orsókra bízom magam.

02_09.jpg.JPG

Kipakolva minden

02_10.jpg.JPG

Könnyű trekking cipő és hátul a ruházat.

02_11.jpg.JPG

Összerakva ennyi.

02_12.jpg.JPG

Menetpróba 35 fokban

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laplandfishing.blog.hu/api/trackback/id/tr184685306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F650 2012.08.29. 20:58:28

A vörösboros kertifotó teljes menetfelszerelésben már tavaly is menő volt :-)

Bp 2012.08.29. 21:15:15

Ugye?! Éreztem, hogy ismételni kell...
süti beállítások módosítása