HTML

Lapland Fishing

Egy augusztusi horgásztúra története ismét a sarkkör fölé, ezúttal a Finn tundra legészakibb tájaira.

Friss topikok

  • Clogfly: Szevasztok! Jó rólatok végre hallani, remélem, lesznek még képek, videók, stb. Hatalmas élmény leh... (2012.08.31. 10:40) Út a tundrán át VI. fejezet.
  • Bp: Ugye?! Éreztem, hogy ismételni kell... (2012.08.29. 21:15) A felszerelésről
  • szabzero: Gratulálok, nagy élmény lehetett !! Persze nem sérült lábbal.. Mindenesetre levontam a tanulságoka... (2012.08.28. 17:19) Útra készen
  • szabzero: sok sikert ! ha minden jól alakul, életreszóló élmény lesz ! (2012.07.07. 23:40) Felszerelés listám

Címkék

Útra készen

janess 2012.07.29. 08:56

totalequipment.jpgA felszerelés összeállt. Remélem minden benne van amire szükségünk, vagy szükségem lehet és nem került bele felesleg. Majdnem 14 kilóval marad el az edzéseken használt tehertől.Persze ehhez még jön némi élelmiszer, de azt nem kell végig cipelni. A berakodás megtörtént. Ez aprólékosan lett végrehajtva. A tételes lista alapján, ami bekerült a zsákba, az pipálva lett. Gyakorlatilag mindennek benne kell lennie és nem maradhatott ki semmi. Mivel a felkészülés alatt végig arra törekedtem, hogy térfogatilag és tömeg szempontjából minimalizáljak mindent, így nekem a berakodásnál nem voltak problémáim az elhelyezéssel.

felszereles1.jpg

felszereles2.jpg

felszreles3.jpg

utrakeszen_1.jpg

A fizikai felkészülés málhás túragyakorlatait lezártam. Július 26.-án megejtettem az utolsó 15 km-es távot, 35 kilóval a hátamon. Így az elmúlt másfél hét alatt 34 km gyalogoltam terhelve. A hátralévő 1 hétben már csak kerékpározom és úszom az erőnléti edzés mellett, ami az álóképességet fenntartja. Úgy érzem felkészültem a feladatra. A málhám 2 kg élelmiszerrel üdítően könnyűnek tűnik, szinte lebegek vele. Rettegjetek sarkvidéki halak néhány nap múlva érkezünk. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laplandfishing.blog.hu/api/trackback/id/tr754684437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabzero 2012.08.28. 17:19:25

Gratulálok, nagy élmény lehetett !! Persze nem sérült lábbal.. Mindenesetre levontam a tanulságokat, ilyenbe csak akkor vágok bele, ha lesz pénzem helikopterre.. 20 éve még bevállaltam volna.
süti beállítások módosítása