HTML

Lapland Fishing

Egy augusztusi horgásztúra története ismét a sarkkör fölé, ezúttal a Finn tundra legészakibb tájaira.

Friss topikok

  • Clogfly: Szevasztok! Jó rólatok végre hallani, remélem, lesznek még képek, videók, stb. Hatalmas élmény leh... (2012.08.31. 10:40) Út a tundrán át VI. fejezet.
  • Bp: Ugye?! Éreztem, hogy ismételni kell... (2012.08.29. 21:15) A felszerelésről
  • szabzero: Gratulálok, nagy élmény lehetett !! Persze nem sérült lábbal.. Mindenesetre levontam a tanulságoka... (2012.08.28. 17:19) Útra készen
  • szabzero: sok sikert ! ha minden jól alakul, életreszóló élmény lesz ! (2012.07.07. 23:40) Felszerelés listám

Címkék

Csalik

janess 2012.07.13. 11:28

Bár a csapat,- ha lehet így mondani- műfaj szerint koedukált, legyez és perget is, én magam kizárólag legyező felszerelést viszek. Lehet, hogy rossz döntés lesz, mert fedett, zavaros vízben nemigazán működik vele a dolog, de a súlyhatár miatt, csak két botot engedtem meg magamnak. Egy #5-ös és egy #7-8 -t. Bízom abban, hogy a félig nyitott holtágakban, tavakban azért találok majd tiszta vízü részket. Az interneten megtalálhatók azok a legyek, melyek a térségben favoritnak számítanak. http://www.graylingland.com/133

Ezekkel töltöttem fel készleteimet. (A hátam nem fájt annyit a málhazsák cipelésénél, mint a széken a satu előtt görnyedve.) Az elmúlt 2 hétben napi átlag 15-20 legyet kötöttem és két dobozba zsúfoltam bele összesen 379 db-t. Úgy gondolom ez egy darabig kitart. Mint ahogy az Skandináviában szokás én is főként a tegzesek utánzatait részesítettem előnyben és szinte 80%-ban ezek különféle fejlődési, szín és egyéb variációit kötöttem meg. Az gondolom szembetűnő a képen, hogy itt a pérek közép európai rokonaikkal ellentétben nem az apróságokat eszik. Száraz légyben 6-12, nimfában és streammerekből 4-8 méret dominál. Ennek ellenére a fennmaradt szabad helyeke becsempésztem néhány 16-18-as apróságot a Lengyelországban már sokat bizonyított darabok közül, mert hátha mégis.leyek1doc.jpg

Minden hely elkelt. European 12, Palmer, Elk Hair Caddis és Klinkhammer legyek hadai várják az augusztusi bevetést. Hajrá...

leyek2doc.jpg

Nehéz tüzérség csatasorba állítva.

pike&salmonflys.jpg

Csuka és lazaclegyek egyszerűen befóliázva. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://laplandfishing.blog.hu/api/trackback/id/tr884651421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása